PRITOŽBE IN VRAČILA
Odstop od pogodbe brez navedbe razloga (vračilo blaga)
Niste izbrali pravilno? Pri nas vam ni treba skrbeti za izbiro regalov. Od pogodbe lahko odstopite brez navedbe razloga v 14 dneh.
Kako postopati pri odstopu od pogodbe brez navedbe razloga?
V roku 14 dni od prejema blaga nam sporočite svojo odločitev za odstop od pogodbe. Najboljša možnost je, da nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca spodaj.
Blago nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh od dneva odstopa, pošljite na naslov Vídeňská 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno, CZ. Če ste v zvezi s sklenitvijo pogodbe od nas prejeli dodatno blago brezplačno (“darilo”), je treba vrniti tudi to darilo.
Kupnino za blago vam bomo vrnili najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa. S plačilom pa lahko skladno z zakonom počakamo, dokler nam ne vrnete blaga. Če od pogodbe odstopite v prvih 14 dneh od prejema blaga, vam pripada tudi povračilo stroškov za dostavo blaga v višini, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave blaga.
Kdaj lahko odstopim od pogodbe brez navedbe razloga?
Pri nas lahko vrnete vsako blago, ki ste ga kupili pri nas.
Opozarjamo vas, da po zakonu odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z njim na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo, lastnostmi in delovanjem blaga (npr. kozmetične napake na blagu, poškodovana embalaža itd.).
Reklamacije
Čeprav je odstotek napak na dobavljenem blagu zanemarljiv, je dobro vedeti, da bomo morebitne pomanjkljivosti odpravili nemudoma in v vaše zadovoljstvo. Naša želja je, da vse rešimo čim hitreje, zato vam ni treba skrbeti, da bi na rešitev čakali dlje, kot je potrebno (običajno je vse rešeno v nekaj dneh).
Kako reklamirati?
V primeru, da se odločite reklamirati blago, ga pošljite na naslov Dunajska 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno.
O poteku reklamacije, predvsem o njenem sprejemu, rešitvi ali zavrnitvi, vas bomo pisno obvestili preko e-poštnih ali tekstovnih sporočil. Lahko vas kontaktiramo tudi telefonsko.
O reklamaciji bomo odločili nemudoma. Rešitev reklamacije vključno z odpravo napake praviloma ne bo trajala več kot 30 dni. V nasprotnem primeru ste upravičeni odstopiti od pogodbe. Za izpolnitev navedenega roka je potrebno, da zagotovite potrebno sodelovanje.
Za čas uveljavljanja reklamacije se šteje čas, ko je blago dostavljeno na naslov prodajalca, ali ko pride do izraza volje potrošnika (uveljavljanje pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve) prodajalcu npr. telefonsko ali po e-pošti tudi brez tega, da je reklamirani izdelek s strani potrošnika dostavljen prodajalcu.
Kdaj lahko reklamiram?
Odgovarjamo za napake, ki jih ima blago ob dostavi in ki se na njem pokažejo v naslednjih 24 mesecih. Ne odgovarjamo pa za na novo nastale napake, zlasti če so nastale zaradi neprimerne uporabe. Pri rabljenem blagu ne odgovarjamo za napake, ki ustrezajo stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo rabljeno blago ob prevzemu s strani vas.
Za napako blaga ni mogoče šteti pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih izpolnitvah, ki jih nudimo poleg vašega naročila. Slike blaga v naši spletni trgovini so ilustrativne narave in ne predstavljajo zavezujočega prikaza lastnosti blaga (embalaža blaga se lahko na primer razlikuje zaradi spremembe embalaže s strani proizvajalca).
Kakšne pravice imam pri reklamaciji?
Upravičeni ste zahtevati odpravo napake s pomočjo nadomestne dobave ali popravila.
Če bi bila taka odprava napake za nas nemogoča ali nesorazmerna, ste upravičeni zahtevati znižanje kupnine. V tem primeru obdržite blago in mi vam vrnemo del kupnine.
Če gre hkrati za pomembno napako, lahko tudi odstopite od kupoprodajne pogodbe. V tem primeru nam pošljete blago nazaj in mi vam povrnemo celotno plačano kupnino.
Kontakti
Vsa vprašanja glede reklamacije in odstopa od pogodbe vam bomo z veseljem odgovorili, če nas kontaktirate na
e-pošti info@slovenskiregali.si