SPLOŠNI POGOJI

trgovinske družbe in GDPR:

FISTAR d.o.o.

s sedežem: Vídeňská 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno

identifikacijska številka: 11836547

vpisana v trgovinski register C 124970, vodena pri Okrožnem sodišču v Brnu

za prodajo blaga preko spletne trgovine, ki se nahaja na internetni strani www.slovinskelestve.si

1. Uvodne določbe

1.1. Ti pogoji poslovanja (v nadaljevanju „pogoji poslovanja“) trgovinske družbe FISTAR d.o.o., Wiener Straße 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno, identifikacijska številka: 11836547, vpisana v trgovinski register C 124970, vodena pri Okrožnem sodišču v Brnu urejajo v skladu z določilom § 1751 odst. 1 zakona št. 89/2012 Sb., Civilni zakonik (v nadaljevanju „civilni zakonik“) medsebojna pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki nastanejo v zvezi ali na podlagi nakupne pogodbe (v nadaljevanju „nakupna pogodba“), sklenjene med prodajalcem in drugo fizično osebo (v nadaljevanju „kupec“) preko spletne trgovine prodajalca. Spletna trgovina je upravljana s strani prodajalca na spletni strani, ki se nahaja na internetni strani www.slovinskelestve.si, preko spletnega vmesnika (v nadaljevanju „spletni vmesnik trgovine“).

1.2. Pogoji poslovanja se ne nanašajo na primere, kjer oseba, ki namerava kupiti blago od prodajalca, je pravna oseba ali oseba, ki pri naročanju blaga deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali samostojnega opravljanja poklica.

1.3. Odstopanja od pogojev poslovanja se lahko dogovorijo v nakupni pogodbi. Odstopanja v nakupni pogodbi imajo prednost pred določbami pogojev poslovanja.

1.4. Določila pogojev poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe. Nakupna pogodba in pogoji poslovanja so sestavljeni v češkem jeziku. Nakupna pogodba se lahko sklene v češkem jeziku.

1.5. Besedilo pogojev poslovanja lahko prodajalec spreminja ali dopolnjuje. To določilo ne vpliva na pravice in obveznosti, ki so nastale med veljavnostjo prejšnjega besedila pogojev poslovanja.

2. Uporabniški račun

2.1. Na podlagi registracije kupca izvedene na spletni strani, lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega vmesnika. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko kupec opravi naročanje blaga (v nadaljevanju „uporabniški račun“). Če spletni vmesnik trgovine omogoča, lahko kupec opravi naročanje blaga tudi brez registracije neposredno iz spletnega vmesnika trgovine.

2.2. Pri registraciji na spletni strani in pri naročanju blaga je kupec dolžan pravilno in resnično navesti vse podatke. Kupec je dolžan posodobiti podatke v uporabniškem računu ob vsaki spremembi. Podatki, ki jih kupec navede v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, se štejejo za pravilne s strani prodajalca.

2.3. Dostop do uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost informacij, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa.

2.4. Kupec ni upravičen omogočiti uporabe uporabniškega računa tretjim osebam.

2.5. Prodajalec lahko deaktivira uporabniški račun, zlasti v primeru, ko kupec ne uporablja svojega uporabniškega računa dlje časa, ali v primeru, ko kupec krši svoje obveznosti iz nakupne pogodbe (vključno s pogoji poslovanja).

2.6. Kupec se strinja, da uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, zlasti zaradi potrebne vzdrževanja strojne in programske opreme prodajalca ali potrebne vzdrževanja strojne in programske opreme tretjih oseb.

3. Sklenitev nakupne pogodbe

3.1. Vse predstavitve blaga, ki so na voljo v spletnem vmesniku trgovine, so informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti nakupne pogodbe za to blago. Določilo § 1732 odst. 2 civilnega zakonika se ne uporablja.

3.2. Spletni vmesnik trgovine vsebuje informacije o blagu, vključno z navedbo cen posameznega blaga. Cene blaga so navedene z vključenim davkom na dodano vrednost in vsemi pripadajočimi stroški. Cene blaga veljajo, dokler so prikazane v spletnem vmesniku trgovine. To določilo ne omejuje možnosti prodajalca za sklenitev nakupne pogodbe pod individualno dogovorjenimi pogoji.

3.3. Spletni vmesnik trgovine prav tako vsebuje informacije o stroških, povezanih z embaliranjem in dostavo blaga. Informacije o stroških, povezanih z embaliranjem in dostavo blaga, navedene v spletnem vmesniku trgovine veljajo le v primerih, ko je blago dostavljeno znotraj ozemlja Češke republike.

3.4. Za naročanje blaga kupec izpolni naročilni obrazec v spletnem vmesniku trgovine. Naročilni obrazec vsebuje predvsem informacije o:

  • 3.4.1. naročenem blagu (kupec „doda“ naročeno blago v elektronski nakupovalni voziček spletnega vmesnika trgovine)
  • 3.4.2. načinu plačila kupnine blaga,
  • 3.4.3. načinu dostave blaga,
  • 3.4.4. podatkih za dostavo blaga (vključno z naslovom za dostavo blaga).

3.5. Pred oddajo naročila kupec ima možnost preveriti in spremeniti podatke, ki jih je vnesel v naročilni obrazec. Kupec pošilja naročilo prodajalcu s klikom na gumb „Končaj naročilo“. Podatki navedeni v naročilnem obrazcu so prodajalcu znani šele ob prejemu naročila in ob potrditvi naročila s strani prodajalca. Tako dolžnosti kupca (navedbe točnih podatkov) so v celoti določene pred oddajo naročila.

3.6. Po oddaji naročila prodajalec kupec obvesti o prejemu naročila in o potrditvi naročila. Potrditev naročila je na voljo na spletni strani kupca v obliki elektronske pošte, ki jo prodajalec pošlje kupcu.

3.7. Pogodba se sklene, ko prodajalec potrdi naročilo kupca.

3.8. Kupec lahko s svojo registracijo za spletno trgovino izbere možnost prejemanja komercialnih sporočil od prodajalca. Kupec je vedno obveščen, da lahko to možnost v katerem koli trenutku prekliče. Komercialna sporočila vsebujejo informacije o blagu, novih ponudbah ali promocijah trgovine.

4. Cena blaga in plačilni pogoji

4.1. Cena blaga je navedena v spletnem vmesniku trgovine. Cena blaga je navedena z vključenim davkom na dodano vrednost. Cena blaga ostaja nespremenjena do časa, ko kupec odda naročilo v spletnem vmesniku trgovine. To določilo ne vpliva na možnost prodajalca, da sklene nakupno pogodbo pod individualno dogovorjenimi pogoji.

4.2. Stroški dostave blaga so navedeni posebej v spletni trgovini. Cena dostave blaga je določena na podlagi kraja dostave, načina dostave in načina plačila kupnine. Cena dostave blaga je navedena na naročilnem obrazcu pred oddajo naročila kupca.

4.3. Kupec lahko ceno blaga poravna na naslednje načine:

  • 4.3.1. na gotovino ob dostavi blaga,
  • 4.3.2. po predplačilu na bančni račun prodajalca,
  • 4.3.3. s kreditno kartico ali debetno kartico.

4.4. V primeru, da je potrebno, prodajalec lahko zahteva predplačilo v celoti ali delno pred odpremo blaga.

4.5. V primeru, da je plačilo izvedeno na račun prodajalca, mora kupec navedene podatke za plačilo navesti v skladu s podatki, ki so navedeni v naročilu.

4.6. Če kupec izbere plačilo na podlagi položnice, mora to plačati v roku, ki je naveden na položnici. V nasprotnem primeru lahko prodajalec zaprosi za plačilo po pozivu, in sicer s takojšnjo obveznostjo.

4.7. Prodajalec ima pravico do tega, da od kupca zahteva plačilo ob dostavi blaga.

5. Dostava blaga in stroški dostave

5.1. Blago dostavi prodajalec na naslov, ki ga kupec navede pri naročanju blaga. Kupec je dolžan navesti točen naslov za dostavo blaga in druge potrebne podatke.

5.2. Stroški dostave blaga so navedeni posebej v spletni trgovini. Stroški dostave blaga so vključeni v ceno blaga, če ni navedeno drugače.

5.3. Kupec je dolžan prevzeti blago ob dostavi. V primeru, da kupec ne prevzame blaga, ko je dostava opravljena, je prodajalec upravičen zahtevati povrnitev stroškov dostave od kupca.

5.4. Če kupec ne prevzame blaga v dogovorjenem roku, lahko prodajalec prekine pogodbo in zahteva povrnitev stroškov dostave.

5.5. Če je blago poškodovano ob dostavi ali če je prisotna kakršna koli druga težava, mora kupec takoj obvestiti prodajalca in prijaviti težave s pritožbo.

6. Pravica do odstopa od pogodbe

6.1. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v roku 14 dni.

6.2. Rok za odstop od pogodbe začne teči od dneva, ko kupec prejme blago.

6.3. Če kupec želi odstopiti od pogodbe, mora prodajalcu poslati pisno obvestilo o odstopu od pogodbe na naslov prodajalca. Obvestilo mora vsebovati informacije o naročilu, prejetem blagu, in podatke o kupcu.

6.4. V primeru odstopa od pogodbe je kupec dolžan vrniti blago prodajalcu. Kupec mora vrniti blago najkasneje v roku 14 dni od dneva obvestila o odstopu od pogodbe.

6.5. Kupec mora vrniti blago v nespremenjenem stanju, v originalni embalaži in z vsemi pripadajočimi deli.

6.6. Prodajalec vrne kupljeno blago kupecu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrača samo kupnino, stroški dostave se ne vračajo.

6.7. Kupec nosi stroške vračanja blaga, razen če je blago vrnjeno zaradi napake ali če prodajalec ni izpolnil svojih obveznosti.

7. Jamstvo in reklamacije

7.1. Prodajalec jamči, da je blago brez napak v času dobave. Kupec ima pravico, da v primeru, ko blago vsebuje napake, vloži reklamacijo pri prodajalcu.

7.2. Kupec mora reklamacijo o napakah blaga poslati prodajalcu najkasneje v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril. Reklamacija mora vsebovati podrobnosti o napaki in podatke o naročilu.

7.3. Prodajalec je dolžan obravnavati reklamacijo in sprejeti ustrezne ukrepe, da odpravi napako blaga v razumnem roku.

7.4. Če reklamacija ni rešena v razumnem roku, ima kupec pravico zahtevati zmanjšanje kupnine ali odstopiti od pogodbe in vrniti blago.

8. Varstvo osebnih podatkov

8.1. Prodajalec se zavezuje, da bo vse osebne podatke kupca obravnaval v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Osebni podatki bodo uporabljeni samo za potrebe izvedbe naročila in ne bodo posredovani tretjim osebam brez izrecne privolitve kupca.

8.2. Kupec ima pravico do vpogleda v svoje osebne podatke, njihovih popravkov in zahtevka za izbris, v skladu z veljavno zakonodajo.

9. Zaključne določbe

9.1. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev poslovanja. Vsaka sprememba bo objavljena na spletni strani in bo veljavna od trenutka objave.

9.2. Vse morebitne spore, ki izhajajo iz teh pogojev poslovanja, bodo reševali pristojni sodišči v Republiki Sloveniji.

9.3. Ti pogoji poslovanja so veljavni od dneva objave na spletni strani in nadomeščajo vse prejšnje pogoje poslovanja.

9.4. V primeru odstopa od pogodbe v skladu s členom 5.2 poslovnih pogojev, prodajalec vrne denarna sredstva prejeta od kupca v štirinajstih (14) dneh od odstopa od nakupne pogodbe kupcu, in sicer na enak način, kot je prodajalec prejel sredstva od kupca. Prodajalec je prav tako upravičen vrniti izpolnitev, ki jo je kupec že opravil ob vračilu blaga kupcu ali na drug način, če se kupec s tem strinja in ne nastanejo dodatni stroški kupcu. Če kupec odstopi od nakupne pogodbe, prodajalec ni dolžan vrniti prejetih denarnih sredstev kupcu prej, kot kupec vrne blago ali dokaže, da je blago poslal prodajalcu.

9.5. Zahtevo za nadomestilo škode, ki je nastala na blagu, je prodajalec upravičen enostransko odšteti od zahtevka kupca za vrnitev nakupne cene.

9.6. Do prevzema blaga s strani kupca je prodajalec upravičen kadar koli odstopiti od nakupne pogodbe. V tem primeru vrne prodajalec kupcu nakupno ceno brez nepotrebnega odloga, in sicer brezgotovinsko na račun, ki ga določi kupec.

9.7. Če je skupaj z blagom kupec prejel darilo, je darilna pogodba med prodajalcem in kupcem sklenjena s pogojem, da v primeru odstopa od nakupne pogodbe s strani kupca, darilna pogodba glede takšnega darila preneha veljati in je kupec dolžan skupaj z blagom vrniti tudi prejeto darilo.

9.8. Če kupec odstopi od nakupne pogodbe, ima pravico do vračila finančnih sredstev za dostavo v najnižjem trenutno ponujenem znesku

10. Prevoz in dostava blaga

10.1. Če je način dostave dogovorjen na podlagi posebnega zahtevka kupca, kupec nosi tveganje in morebitne dodatne stroške povezane s tem načinom dostave.

10.2. Če je prodajalec po nakupni pogodbi dolžan dostaviti blago na mesto, določeno s strani kupca v naročilu, je kupec dolžan prevzeti blago ob dostavi.

10.3. V primeru, da je zaradi razlogov na strani kupca potrebno blago dostavljati ponovljeno ali na drug način, kot je bilo navedeno v naročilu, je kupec dolžan plačati stroške, povezane s ponovnim dostavljanjem blaga ali stroške, povezane z drugim načinom dostave.

10.4. Ob prevzemu blaga od prevoznika je kupec dolžan preveriti nedotaknjenost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli napak to nemudoma sporočiti prevozniku. V primeru ugotovitve poškodbe embalaže, ki nakazuje na nedovoljeno vdor v pošiljko, kupec ni dolžan sprejeti pošiljke od prevoznika.

11. Pravice iz napačne izpolnitve

11.1. Pravice in obveznosti pogodbenih strank glede pravic iz napačne izpolnitve se urejajo z veljavnimi splošnimi predpisi (zlasti določbami § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 in § 2161 do 2174 civilnega zakonika).

11.2. Prodajalec odgovarja kupcu, da blago ob prevzemu nima napak. Zlasti prodajalec odgovarja kupcu, da ob času, ko kupec blago prevzame:

  • 11.2.1. ima blago lastnosti, ki so jih stranke dogovorile, in če dogovora ni, ima lastnosti, ki jih je prodajalec ali proizvajalec opisal ali katere je kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi oglaševanja z njihove strani,
  • 11.2.2. je blago primerno za namen, ki ga prodajalec navaja za njegovo uporabo ali za katerega se blago tega tipa običajno uporablja,
  • 11.2.3. blago ustreza kakovosti ali izvedbi dogovorjenemu vzorcu ali predlogi, če je bila kakovost ali izvedba določena po dogovorjenem vzorcu ali predlogi,
  • 11.2.4. je blago v ustrezni količini, meri ali teži in
  • 11.2.5. blago izpolnjuje zahteve pravnih predpisov.

11.3. Določila iz člena 7.2 poslovnih pogojev se ne uporabljajo za blago, prodano po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila nižja cena dogovorjena, za obrabo blaga, povzročeno z običajno uporabo, za rabljeno blago zaradi napake, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je blago imelo ob prevzemu kupca, ali če izhaja iz narave blaga.

11.4. Če se napaka pokaže v roku dvanajstih mesecev od prevzema, se šteje, da je blago bilo napačno že ob prevzemu, razen če narava stvari ali napake izključuje. To obdobje ne teče v času, ko kupec ne more uporabljati stvari, če je napako uveljavil upravičeno.

11.5. Pravice iz napačne izpolnitve uveljavlja kupec pri prodajalcu na naslovu njegove poslovne enote, kjer je mogoče sprejeti reklamacijo glede na sortiment prodajanega blaga, po potrebi tudi na sedežu ali mestu poslovanja. Za trenutek uveljavitve reklamacijske zahteve se šteje trenutek, ko kupec dostavi prodajalcu svojo zahtevo za reklamacijo, najbolje v izpolnjenem reklamacijskem obrazcu elektronsko ali pisno.

11.6. Dodatna pravice in obveznosti strank v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napake lahko določi reklamacijski pravilnik prodajalca.

12. Dodatne pravice in obveznosti pogodbenih strank

12.1. Kupec pridobi lastništvo nad blagom z plačilom celotne nakupne cene blaga

12.2. Prodajalec ni odgovoren za škodo, ki nastane zaradi neustrezenega ali nepravilnega ravnanja s strani kupca.

12.3. Kupec je dolžan na zahtevo prodajalca izvesti vse potrebne postopke in pravne korake, ki so potrebni za zaščito prodajalčevih pravic.

12.4. Vse zgoraj navedene določbe o pravicah in obveznostih prodajalca in kupca veljajo tudi za nadaljnje kupce in prenosnike pravic ter obveznosti na tretje osebe.

Zakaj obdelujemo te osebne podatke in kako dolgo
Elektronsko pošto obdelujemo v zvezi z akcijo Kolo sreče. V primeru, da osvojite nagrado, bo elektronska pošta obdelovana v času veljavnosti nagrade. V primeru, da ne osvojite nagrade, bo elektronska pošta izbrisana v 10 dneh po koncu akcije Kolo sreče.

Svoj privolitev lahko kadar koli umaknete
Z obdelavo zgoraj navedenega dajete svojo izrecno privolitev. Nudenje osebnih podatkov je prostovoljno. Privolitev lahko kadar koli umaknete, na primer s pošiljanjem e-pošte na naslov info@slovenskiregali.si

Kakšne obdelovalce uporabljamo za obdelavo osebnih podatkov

  • e-mailing orodje Ecomail, Mailchimp
  • marketinško orodje Koloo
  • ponudnik spletnih strani
  • ponudnik gostovalnih storitev

Upoštevajte, prosimo, da imate v skladu z uredbo pravico:

  • kadar koli umakniti privolitev,
  • zahtevati od nas informacije o tem, katere vaše osebne podatke obdelujemo,
  • zahtevati kopijo obdelovanih osebnih podatkov,
  • zahtevati dostop do teh podatkov in jih posodobiti ali popraviti, ter zahtevati omejitev obdelave,
  • zahtevati od nas izbris teh osebnih podatkov,
  • pravico do prenosljivosti podatkov,
  • v primeru dvomov o zakonitem obdelovanju osebnih podatkov vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.

Privolitev za obdelavo osebnih podatkov za namene pošiljanja e-novic

Privolitev dajete podjetju

FISTAR d.o.o., s sedežem na Vídeňská 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno, vpisanemu v javni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Brnu, oddelku C, vložka 124970

Obdelujemo te osebne podatke v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 2016/679 o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku teh podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (splošna uredba o varstvu podatkov) (v nadaljevanju “Uredba”)

  • e-pošta
  • ime
  • telefonska številka

Zakaj obdelujemo te osebne podatke in kako dolgo
E-pošto in telefonsko številko obdelujemo za namen pošiljanja e-novic in SMS sporočil, ki se nanašajo na informacije o naših regalih, akcijskih ponudbah in drugih novostih spletne trgovine slovenskiregali.si. SMS bomo pošiljali v nepravilnih intervalih in e-pošto bomo pošiljali 2x na teden v obdobju 3 let. Po preteku tega obdobja vas bomo ponovno vprašali za vašo privolitev. Če takrat svojega nadaljnjega interesa ne potrdite, bomo vašo e-poštni naslov in telefonsko številko preprosto izbrisali.

Svoj privolitev lahko kadar koli umaknete
Z obdelavo zgoraj navedenega dajete svojo izrecno privolitev. Nudenje osebnih podatkov je prostovoljno. Privolitev lahko kadar koli umaknete, na primer s pošiljanjem e-pošte na naslov info@slovenskiregali.si ali s klikom na označeno polje na koncu vsakega komercialnega sporočila.

Kakšne obdelovalce uporabljamo za obdelavo osebnih podatkov

  • e-mailing orodje Ecomail, Mailchimp
  • marketinška agencija Proficio Marketing d.o.o., matična številka: 01749315
  • ponudnik spletnih strani
  • ponudnik gostovalnih storitev

Upoštevajte, prosimo, da imate v skladu z uredbo pravico:

  • kadar koli umakniti privolitev,
  • zahtevati od nas informacije o tem, katere vaše osebne podatke obdelujemo,
  • zahtevati kopijo obdelovanih osebnih podatkov,
  • zahtevati dostop do teh podatkov in jih posodobiti ali popraviti, ter zahtevati omejitev obdelave,
  • zahtevati od nas izbris teh osebnih podatkov,
  • pravico do prenosljivosti podatkov,
  • v primeru dvomov o zakonitem obdelovanju osebnih podatkov vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.

 

Pravila Kola sreče

1. Uvodne določbe
1.1. Ta pravila določajo pogoje akcije „Kolo sreče“, ki jo organizira podjetje FISTAR d.o.o., s sedežem na Vídeňská 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno, vpisano v javni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Brnu, oddelku C, vložka 124970 (v nadaljevanju „organizator“).
1.2. Akcija „Kolo sreče“ se izvaja od 26.07.2024 do 02.08.2024.
1.3. Akcija se izvaja na spletnih straneh www.slovenskiregali.si (v nadaljevanju „spletna stran“) in se je lahko udeleži vsaka oseba, starejša od 18 let, ki se registrira na spletni strani v času trajanja akcije in soglaša s temi pravili.
1.4. S registracijo v akcijo se udeleženec teh pravil zavezuje k spoštovanju.

2. Pogoji udeležbe
2.1. Udeleženec akcije se mora registrirati na spletni strani v času trajanja akcije.
2.2. Udeleženec je dolžan izpolniti vse obvezne podatke v prijavnem obrazcu in potrditi soglasje z obdelavo osebnih podatkov v skladu s temi pravili.
2.3. Organizator si pridržuje pravico, da preveri starost in identiteto udeleženca akcije. V primeru nepopolnih ali napačnih podatkov lahko organizator udeleženca diskvalificira.

3. Nagrade
3.1. Glavne nagrade so: 1x 1000 EUR, 2x 500 EUR, 10x 100 EUR, 30x 50 EUR.
3.2. Nagrajenci bodo izžrebani naključno. Žrebanje bo potekalo v roku 5 dni po koncu akcije.
3.3. Nagrajenci bodo o nagradi obveščeni preko e-pošte ali telefonsko.
3.4. Nagrad ni možno zamenjati za gotovino ali druge ugodnosti.

4. Osebni podatki
4.1. Organizator obdeluje osebne podatke udeležencev v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov je navedeno v obvestilu o varstvu osebnih podatkov.
4.2. Udeleženec s svojo udeležbo v akciji soglaša z obdelavo svojih osebnih podatkov za namene izvedbe akcije in kontaktiranja v zvezi z akcijo.

5. Zaključek
5.1. Organizator si pridržuje pravico, da spremeni pravila akcije ali jo prekliče brez predhodnega obvestila, če bo to potrebno zaradi tehničnih ali organizacijskih težav.
5.2. Organizator ne odgovarja za kakršnekoli škode, nastale v zvezi z udeležbo na akciji.
5.3. Ta pravila so veljavna od 26.07.2024.

 

Splošni pogoji poslovanja

 

1. Uvodne določbe
1.1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju „Splošni pogoji“) se nanašajo na pogodbeno razmerje med podjetjem FISTAR d.o.o., s sedežem na Vídeňská 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno, vpisanim v javni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Brnu, oddelku C, vložka 124970 (v nadaljevanju „prodajalec“) in kupci, ki sklenejo pogodbo za nakup blaga preko spletne strani www.slovenskiregali.si (v nadaljevanju „spletna stran“).
1.2. Ti Splošni pogoji se nanašajo na vse naročnice blaga in zagotavljanje storitev preko spletne strani.
1.3. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Spremembe začnejo veljati takoj po objavi na spletni strani.

2. Naročila
2.1. Kupec lahko izvede naročilo blaga preko spletne strani.
2.2. Naročilo se šteje za zavezujoče po potrditvi s strani prodajalca.
2.3. Prodajalec je upravičen zavrniti naročilo brez navedbe razloga.

3. Cene in plačilni pogoji
3.1. Cene blaga so navedene na spletni strani in so končne, vključno z vsemi zakonskimi dajatvami in DDV.
3.2. Plačilo za blago se izvede v skladu z navodili, navedenimi na spletni strani.

4. Dostava
4.1. Dostava blaga se izvaja v skladu s pogoji, navedenimi na spletni strani.
4.2. Prodajalec ne odgovarja za zamudo pri dostavi, ki jo povzročijo tretje osebe.

5. Reklamacije in vračilo blaga
5.1. Kupec ima pravico do reklamacije blaga v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi.
5.2. V primeru vračila blaga je kupec dolžan ravnati v skladu z navodili, navedenimi na spletni strani.

6. Zaključne določbe
6.1. V primeru morebitnih sporov, nastalih v zvezi z naročili blaga, se bo postopek vodil v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi Republike Slovenije.
6.2. Ti Splošni pogoji so veljavni od 26.07.2024.

 

Najnovejši članki